کد خبر 155813
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۵

رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی از برگزاری باشکوه‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام در حرم «امام‌رضا(ع)» در روز میلاد آن حضرت خبر داد.

به گزارش مشرق، «مهدی لسانی» رئیس اداره آموزش علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با فارس از برگزاری باشکوه‌ترین محفل قرآنی جهان اسلام در روز میلاد «امام‌رضا(ع)» در حرم رضوی خبر داد و گفت: این محفل نورانی ساعت 21 جمعه 7 مهرماه 1391 و همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت «علی‌بن موسی‌الرضا(ع)» با حضور بیش از 100 هزار نفر از زائران و مجاوران حرم رضوی برگزار می‌شود.

وی از تلاوت قاریان ممتاز و بین‌المللی از کشور‌های ایران، مصر و عراق در این محفل نورانی خبر داد و گفت: در این محفل انس با قرآن کریم که در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، «حامد شاکر‌نژاد» قاری بین‌المللی و «رضا عابدین‌زاده» حافظ کل قرآن کریم به همراه قاریانی از کشور مصر و یک قاری از حرم «امام‌حسین(ع)» حضور خواهند داشت.

لسانی از برنامه‌های قرآنی حرم رضوی در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: در ایام دهه کرامت محافل انس با قرآن با حضور «سیدمرتضی سادات فاطمی»، «جواد کاشفی»، «حمید‌رضا احمدی‌وفا (الاجگردی)»، «حمید شاکر‌نژاد» و «حامد شاکر‌نژاد» قاریان بین‌المللی قرآن کریم هر روز 2 ساعت پیش از اذان مغرب به افق مشهد در مسجد جامع «گوهرشاد» برگزار می‌شود.

همچنین در این محافل گروه‌های تواشیح و مدیحه‌سرایی«فدک الزهرا(س)»، «بینات» و «ولی‌عصر(عج)» به اجرای برنامه‌ خواهند پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس